Op en top feelgood!!

DebbieJ86 29 februari 2024
Eenmaal gestart met lezen, kon ik echt niet meer stoppen. Dit is een van de leukste, grappigste en meest hartverwarmende feelgoodverhalen die ik de afgelopen tijd las! Een feestje! En ik vraag me nu dus ook serieus af waarom ik nog niet eerder een boek van Iris heb gelezen!

Het verhaal is heerlijk vlot met scherpe dialogen en hele grappige zinnen en situaties. Veel zag ik ook echt zo voor mijn ogen gebeuren. Aan het einde zit nog een twist waar ik waterige oogjes van kreeg . En die Floor; wat een te lief personage. Hoe ze zichzelf wegcijfert maar steeds meer naar haar eigen ‘wil’ vind; zo fijn!

Als je deze nog niet hebt gelezen zou ik zeggen; vandaag nog naar de boekhandel of bibliotheek!

Meer recensies van DebbieJ86