Verslavend fijn om te lezen!

DebbieJ86 06 maart 2024
Lor leeft al jaren in de gevangenis van de nietsontziende koning Aurora. Ze heeft nog maar één wens: wraak. Wanneer ze onverwacht bevrijd wordt, komt ze terecht in het hof van de rivaliserende Zonnekoning. Daar wacht haar een dodelijke competitie: ze moet met negen vrouwen strijden om zijn hand. Als Lor zijn hart kan veroveren, wordt zij koningin en kan ze eindelijk haar wraak nemen. Maar de andere kandidates doen er alles aan om haar uit te schakelen!

*******
Allereerst; wat is deze Limited Edition een plaatje! Prachtig vormgegeven qua cover en sprayed edges; die staat nu mooi te shine in de kast!

Dan naar de inhoud; dit boek is verslavend fijn om te lezen! De schrijfstijl is vlot, met korte hoofdstukken. Bovendien wordt de tijd genomen om de de gevoelens en de wereld goed te beschrijven. Dat maakte dat ik mij goed kon inleven in haar personage. Maar wanneer het gaat over de competitie waar ze in beland gaat het tempo een stuk omhoog; je voelt dan spanning. Ook zit er behoorlijk wat spice in, soms wat plat maar wel goed in balans.

Aan de andere kant merk je ook goed dat het een eerste deel van een vierluik is. Niet alleen door de cliffhanger aan het einde, maar ook door de nog niet beantwoorde vragen gedurende het boek. Ook twijfelde ik bij personen aan hun beweegredenen en is het nog een groot mysterie waarom Lor in de gevangenis van Aurora leefde!

Dus ik kijk heel erg uit naar deel 2 die eind mei verschijnt!

Meer recensies van DebbieJ86