Heerlijke Small Town Romance!

DebbieJ86 13 mei 2024
Het is echt een heerlijke small town romance; een fijne setting, het ons-kent-ons gevoel en all the feels! Elsie Silver schrijft fijn vlot en vanuit twee POV waardoor je het verhaal beide kanten leest. Vanaf de eerste bladzijde had ik een bookcrush voor Ford en hoewel je die friends-to-lovers al van ver aan ziet komen; de weg er naar toe is zo fijn!

Voor mij was de bijrol van (de dochter van Ford) Cora echt een van de leukste stukken; zowel haar als persoon maar ook zoals Ford in ene als een vader optreedt als bij op de deurmat staat. Zwijmel XXL. Dat het einde (zeker met haar verhaallijn) in een keer heel snel ging, vond ik daarom een beetje jammer! Maar desondanks is dit echt een dikke aanrader!

Meer recensies van DebbieJ86