Magistraal

Van dit soort boeken houd ik echt!!! Dik, spannend.
Vanaf het eerste hoofdstuk zat ik er al helemaal in.
Het verhaal gaat over een pas samengesteld politieteam die een moord moeten oplossen. Deze moord lijkt op een illusie van een goochelaar alleen zonder de trucjes om te ontsnappen. Om de moordenaar te begrijpen roepen ze Vincent de mentalist erbij.
Waar ik vooral om moest lachen is dat mina zware smetvrees heeft en Vincent een dwangneurose om te tellen en alles anders ziet. Het maakt het leuk dat ze zich zo goed bij elkaar aanvullen.
Eerlijk is eerlijk op sommige momenten draaide mijn maag wel een kanteling om, sommige dingen zijn best luguber. Maar het boek is zo fijn geschreven dat je het in een ruk uitleest en je op het puntje van je stoel zit van spanning.
Met geen mogelijkheid had ik kunnen raden wie de moordenaar is.

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix