Mooi

Het tweede deel van camilla en henrick .
Ik moet eerlijk zeggen, dat ondanks dat het een heel mooi boek is, ik hem minder spannend vond. Dit neemt niet weg dat het toch een goed boek is. In dit deel werd er eigenlijk verder op de personages in gegaan, wat wel een mooie kijk op hun geeft.
Mina probeert haar smetvrees te overwinnen. En Vincent...tja is gewoon zijn geweldige zelve Vincent.
Het verhaal gaat overeen jongen die ontvoerd wordt van een kinderdagverblijf en na 3 dagen dood wordt gevonden. Het team vind een verband met een eerdere zaak. Zullen ze de moordenaar(s) vinden voor er nieuwe slachtoffers vallen? En wie valt Vincent toch lastig met zijn mysterieuze puzzels?

Het einde vond ik wel mooi om te lezen..hoe team toch op elkaar gesteld is geraakt.

Hoe zal het verder lopen met het team? Kijk met veel plezier uit naar deel 3.

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix