Dochter van auschwitz

Ondanks mijn grote interesse in de tweede wereldoorlog, kwam ik heel moeilijk door dit boek heen. De schrijfstijl vind ik niet fijn om te lezen en moest soms 3x een zin overleden om te kijken wat er nu stond. Desalniettemin is dit boek wel een eye-opener. De tweede wereld oorlog mag niet vergeten worden! Wat de schrijfster heeft moeten meemaken is niet te beschrijven hoe erg. Wel stond ik versteld van bepaalde herinneringen die ze had over een zeer jonge leeftijd. Dit trauma wat de overlevers hebben meegemaakt is niet te beseffen. Ondanks het moeilijk lezen wad het wel een indrukken boek, waar ik wel eerlijk in ben de laatste 20 pagina's niet van geb gelezen.

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix