Verrassend

Oke, als thriller-vrouw, ben ik uit mijn comfort zone gegaan met geknipt voor elkaar. En wat een verrassing was dat!!
Lara en boyd werken in een kapsalon met een vervelende baas. Als ze samen besluiten om hun droom waar te gaan maken en een eigen salon te openen maakt jules hun baas het hun niet makkelijk.
In hun straat bij hun nieuwe salon woont en werkt thijs de fietsenmaker. Lara en thijs voelen zich al snel naar elkaar aangetrokken, maar allebei hebben ze een verleden die het moeilijk maakt om zichzelf open te stellen. Lukt het de twee op alles aan de kant te zetten en voor elkaar te gaan? Voor datantwoord moet je natuurlijk het boek lezen.
Ik sta er zelf nog steeds van te kijken dat ik het boek niet weg kon leggen. Het verhaal is heel leuk geschreven waardoor je wilt door blijven lezen tot de laatste bladzijde... misschien toch weer een feelgood boek op de leesplank zetten??

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix