Onbeschrijfelijk plot

Dit derde deel van de trilogie van Vincent en mina heeft maar een woord: WAUW!!
Dit zag ik niet aankomen.
Het verhaal gaat erover dat minister van justitie een kaartjekrijgt waarin hem een telefoonnummer wordt gegeven. Als jij dat nummer belt hoort hij hoeveel dagen hij nog te leven heeft. In dit laatste boek staan de metrotunnels van Zweden centraal, waar hopen met grind en zand gevonden worden met hele schonen botten.
Van wie zijn de skelleten? Waarom liggen ze in de metro en natuurlijk vooral waarom zijn deze mensen vermoord..
Ik ben super trots op mina, die ondanks haar dwang steeds meer durft. Ook Vincent is weer van de partij, alleen deze keer is hij meer afwezig.
Het einde zag ik helemaal niet aankomen !! En ondanks dat de schrijvers afscheid hebben genomen van de personages vind ik het toch een open einde....
Dit deel vond ik het beste deel!

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix