Totaal onverwachts

Oke....ik ben dit keer echt uit mijn comfort zone gegaan met dit boek. Normaal lees ik alleen thrillers, maar veronique attendeerde me op dit boek. Gewoon om het eens te proberen. Ik moet zeggen dat ik totaal onverwachts dit boek niet kon weg leggen. Alleen al de bladzijdes in kleuren vind ik geweldig en daagt uit om het boek gewoon op te pakken.
Het verhaal gaat over Emma en jesse die al vanaf hun jeugd verliefd op elkaar zijn. Dan is daar ook sam die al vanaf zijn jeugd verliefd is op Emma.
Jesse en Emma hebben een top leven en trouwen. Op hun eerste trouwdagbesluit jesse naar alaska te gaan en vermist tijdens een helikopter ongeluk.
Emma is kapot van verdriet,maar plots is daar sam! Door sam weet ze weer wat liefde is. En kan ze wer gelukkig zijn. Totdat ze na jaren een telefoontje krijgt....van Jesse.. hij leeft!!!
Voor wie gaat ze kiezen?? Wie is haar ware liefde??
Ik vind hetecht een heel mooi boek, is wat ik totaal niet verwachtte.

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix