Spanning ten top

Voor het eerste deel van Marc Raabe sleutel 17 heb ik maar een woord: WAUW.
Ik ging open minded met het boek beginnen, maar nu verslaafd en kan niet wachten om aan deel 2 te beginnen.
Het boek begint al meteen spannend!
Als er een lijk gevonden wordt die hoog hangend en toegetakeld aan een koepel in een kerk wordt gevonden blijkt al snel dat het dominee Riss is. Ze heeft een sleutel om haar naar met een gekerfde 17 erin. Wat betekent die sleutel? Tom en Sita moeten dit onderzoeken. Alleen weet Sita niet dat Tom met dezelfde sleutel ook een verleden heeft, en met deze sleutel hij zijn zusje 20 jaar geleden voor het laatst heeft gezien.
Dit verhaal is zo spannend dat ik maarbleef doorlezen. Echt een pageturner. Marc Raabe weet het verhaal zo goed te schrijven dat je alles voor je ziet gebeuren.
Gauw aan deel 2 beginnen

Meer recensies van Debby En Miquel Hendrix