Een leuk vervolg op een zomer vol verrassingen, waarbij we het verhaal van Hannah en Fox volgen.

deboekenmama 12 juli 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️

Romantiek - Friends 2 lovers - Familie - Krabvissen - Hannah & Fox - Slow burn - Humor - Small town - Slecht imago

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●●○○○

Samenvatting:
"Aan het Lijntje" volgt het verhaal van Hannah Bellinger en Fox Thornton. Hannah is een gedreven en creatieve vrouw die haar droom om filmcomponist te worden najaagt. Fox, een charismatische en roekeloze vissersbootkapitein, staat bekend om zijn losse levensstijl en zijn vele romances. Wanneer Hannah naar het kleine vissersdorpje Westport verhuist om een nieuw project op te zetten, komt ze dicht bij Fox te staan. Hoewel hij bekend staat als een vrouwenverslinder, ziet Hannah de dieperliggende onzekerheden en kwetsbaarheden die Fox verbergt. Terwijl ze samenwerken en elkaar beter leren kennen, ontstaan er gevoelens die verder gaan dan vriendschap. Beiden moeten echter hun persoonlijke uitdagingen en angsten overwinnen om een echte kans op liefde te krijgen.

Persoonlijke ervaring:
Een heerlijk tweede deel waar ik wederom snel doorheen was. Hannah is een super lief karakter en Fox is in het begin wat geheimzinniger. Uiteindelijk zit er meer in Fox dan je van te voren denk. Een mooie zoektocht naar zichzelf en hun relatie. Ook is het leuk om nog een klein beetje als bijrol over Piper en Brandon te lezen. Genieten!

Meer recensies van deboekenmama