Een heerlijke zomerse feelgood!

deboekenmama 12 juli 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️

Een heerlijke zomerse feelgood!

Romantiek - Enemies 2 lovers - Familie - Krabvissen - Piper & Brandon - Tegenpolen - Humor - Small town

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●●●○○

Samenvatting:
"Een Zomer Vol Verrassingen" volgt het verhaal van Piper Bellinger, een social media influencer uit Los Angeles die vanwege haar wilde gedrag verbannen wordt naar een klein vissersdorpje in de staat Washington. Hier ontmoet ze Brendan Taggart, een stoere en serieuze kapitein van een vissersboot. Terwijl Piper probeert te bewijzen dat ze meer is dan alleen een oppervlakkige beroemdheid, ontdekt ze onverwachte aspecten van zichzelf en haar verleden. Brendan, aanvankelijk sceptisch over Piper, begint te zien dat er meer achter haar glamoureuze façade schuilt. Hun ontmoetingen leiden tot een reeks hartverwarmende en humoristische momenten, die hen beiden dwingen hun vooroordelen te herzien en nieuwe kansen te omarmen.

Persoonlijke ervaring:
Een heerlijk boek waar ik snel doorheen was. Het is een echte feelgood, maar wel met een goed verhaal. De details over het het beroep van Brandon als kapitein op een boot die naar koningskrabben vist vond ik erg leuk. Ook groeien de karakters in het boek en ontdekt Piper ook steeds meer over zichzelf. Erg vlot geschreven. Ik heb er van genoten.

Meer recensies van deboekenmama