Een darkromance met een bizar ontvoeringsverhaal.

deboekenmama 25 maart 2024
⭐️⭐️⭐️

Een darkromance met een bizar ontvoeringsverhaal.

Dark romance - Glazen kooien - Cage en Ella - Zwanger - Graham - ontsnappen - Liefde - Beschermen - Moord - Trauma

Avontuur: ●●●●○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●●●●○

Samenvatting:
Ella heeft een trauma opgelopen in haar jeugd waardoor de niet met vreemde kan praten. Selectief mutisme. Ze wordt ontvoerd door Graham en in een glazen kooit gestopt. Aan de andere kant van de glazen muur zit Cage. Hij zit al van kinds af aan opgesloten in de glazen kooi. Hij heeft Ella uitgekozen om zijn prijs te zijn. Graham heeft haar aan Cage beloofd. Cage kent de buitenwereld niet en in die erbarmelijke omstandigheden probeert Ella hem meer te leren over de 'echte' wereld. Cage wordt door Graham gebruikt als vechter waar veel geld in wordt verdiend. De gevechten gaan om leven en dood. Als hij wint, mag hij Ella hebben. Hij heeft ook van Graham geleerd dat hij Ella zwanger moet maken om zo te zorgen voor een nieuwe vechter. Lukt het Ella om Cage op te zetten tegen Graham en samen te ontsnappen? En lukt het Cage om zich aan te passen aan de 'echte' wereld?

Persoonlijke ervaring:
Het verhaal is goed bedacht en er zitten veel leuke plots in. Toch vond ik het jammer dat de stukken vanuit Cage vaak een beetje dom overkwamen. Ik snap dat hij een wilde is en niet is opgegroeid in de beschaafde wereld maar zijn gedachtegangen waren soms echt heel kinderlijk. Neemt niet weg dat ik genoten heb van het verhaal en het boek. De smut was zeker aanwezig en heel gevarieerd. Ik geef hem 3 sterren!

Meer recensies van deboekenmama