Wat een heerlijke roman, ik ben fan van daddy Cade!

deboekenmama 12 juli 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Wat een heerlijke roman, ik ben fan van daddy Cade!

Romantiek - Alleenstaande vader - Cade & Willa - Found family (Willa & Luke) - Slow Burn - Grumphy/Sunshine - Small town - Nanny romance - Trauma - Age gap (13 jaar)

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●○○○○

Samenvatting:
"Harteloos" van Elsie Silver, de vertaling van "Heartless", draait om de dynamiek tussen Cade Eaton, een hardwerkende boer en weduwnaar, en Willa Grant, een levendige en onafhankelijke vrouw die als tijdelijke kinderoppas komt werken. Cade, die worstelt met het verlies van zijn vrouw en het opvoeden van zijn jonge zoon, heeft weinig tijd en ruimte voor romantiek. Willa komt in hun leven en brengt een frisse wind met zich mee, wat leidt tot onverwachte gevoelens en veranderingen in hun dagelijks leven. Terwijl ze elkaar beter leren kennen, moeten Cade en Willa hun eigen angsten en onzekerheden overwinnen om een nieuwe toekomst samen te overwegen.

Persoonlijke ervaring:
Wederom een heerlijke romance van Elsie Silver! Ik ben gecharmeerd door daddy Cade. Hoe hij als liefdevolle vader is neergezet in dit boek, is echt geweldig. Van die liefde smolt ik al en toen kwam Willa erbij. Een prachtig liefdesverhaal waarbij beide karakters zich ontwikkelen en met hun liefde voor elkaar de trauma's uit het verleden kunnen overwinnen. Aanrader!

Meer recensies van deboekenmama