Een rollercoaster aan emoties

Dejufleest 29 september 2024
~ Hij brak mijn hart. Hij rukte het eruit, stampte erop, stak het in brand en scheurde de nasmeulende restjes in kleine stukjes voor hij het terugstopte. ~

In het laatste deel van de oxymoron-serie gaan we verder met het einde van boek 2. Zowel Hazel als Jamie kregen in het vorige deel slecht nieuws te horen. We lezen hier hoe ze dit verwerken, elk op hun dingen manier maar zonder elkaar. De liefde die tussen hun twee hing is volledig verloren. Erger nog… Het lijkt zelfs alsof het niet meer goed zal komen tussen hen. Jamie raakt door bepaalde beslissingen iedereen kwijt en lijkt helemaal te ontsporen. Hazel probeert ondertussen te doen wat ze altijd deed, er voor anderen zijn en zichzelf wegcijferen. Plots krijgen ze elk een mooie kans. Een kans om opnieuw iets van hun leven te maken. Maar komen ze elkaar in dat nieuwe leven nog wel eens tegen? Of is het een nieuwe start zonder elkaar?

Wat ben ik droevig… Het laatste deel van deze geweldige serie. Ik ga Hazel en Jamie echt missen. Dit boek is een rollercoaster van emoties: liefde, haat, gemis, hoop, … Het verhaal werd echt geweldig goed neergepend door Tamara Postma. Stiekem verlang ik naar nog een vervolg maar op het einde van het boek liet Tamara weten dat we nu echt afscheid moeten nemen van de personages. De Oxymoron-serie staat echt bij mijn favorieten. Wil je een feelgood serie die vlot leest, veel gevoelens losmaakt en je meeneemt van begin tot einde? Dan is dit echt de serie die je zoekt!

Meer recensies van Dejufleest