Gelezen door Nadie

Dekker vd Vegt 10 oktober 2022 Boekverkoper
Robin Wall Kimmerer neemt ons mee de natuur in. Ze laat ons met boeiende essays en inheemse vertellingen zien hoe we op een duurzame manier met de aarde om kunnen gaan. Haar inheems Amerikaanse achtergrond en haar positie als hoogleraar bosecologie stelt haar in staat bijzondere verhalen te vertellen, met als terugkerende boodschap het belang van niet meer nemen dan je nodig hebt, dankbaarheid en teruggeven aan de aarde. Wetenschap en inheemse verhalen zijn prachtig vervlochten in dit boek.

Meer recensies van Dekker vd Vegt