Gelezen door Nadie

Dekker vd Vegt 10 oktober 2022 Boekverkoper
In dit meeslepende boek schetst Ng een dystopische wereld die hoewel verschillend, toch griezelig dicht bij onze realiteit ligt. Bird neemt ons mee op zoektocht naar zijn moeder die drie jaar eerder plots verdween. Onderweg leert hij over de wereld waarin hij opgroeit en herinnert hij zich steeds meer over zijn moeder. Vanaf de eerste bladzijde werd ik het verhaal ingetrokken en ik kwam er niet uit totdat ik het had uitgelezen. Hartverscheurend en angstaanjagend, een boek dat je aan het denken zet over de wereld waarin wij leven.

Meer recensies van Dekker vd Vegt