Mijn nieuwe favoriet!

denisebruijn 23 juli 2024
Ella is een opstandig meisje geweest in haar jeugd en heeft haar moeder iets nooit kunnen vergeven. Dit heeft een enorme afstand gebracht tussen de moeder en dochter. 20 jaar later vinden ze elkaar weer terug.

Het is echt een prachtig verhaal om te lezen over spijt en de toekomst. Het geeft je een inzicht in het einde van het leven en welke keuzes je maakt onderweg. Daarnaast gaat het veel over acceptatie. Iedereen mag zijn wie hij-zij is en dat is ontzettend mooi. ´Don´t judge a book by it´s cover´ Is een hele mooie quote die ontzettend goed past bij de lessen die dit boek meegeeft.

Het is echt een prachtig boek dat je laat nadenken over jouw eigen relaties met familieleden. En hoe je dit eventueel nog beter kan maken. Het leven is, maar zo kort, verspil dit niet door kwaad te blijven op elkaar.

Ik raad hem zeker aan om te lezen. Het is voor mij dan ook een 5 sterren boek. Je leest niet vaak vanuit dit oogpunt en het zet je echt aan het nadenken!

Meer recensies van denisebruijn