Heel extravagant

denisebruijn 14 juli 2024
Ik heb altijd genoten van de boekenserie van 'Hoe overleef ik...' Ik genoot altijd enorm van de boeken. Ik wilde dan ook absoluut dit boek lezen, nadat deze gepubliceerd was. Het is een erg leuk om boek om lekker weg te lezen, alleen de problemen die erin voorkomen.. Het zijn nogal extreme problemen. En ik denk dat lang niet iedereen zich erin kan vinden. De meeste mensen van mijn leeftijd wonen juist thuis en kunnen bijvoorbeeld geen huis kopen, of nemen een kind. En jij zit daar alleen op je zolderkamer of gaat juist trouwen. Ik denk dat dat realistischer problemen zijn.

Meer recensies van denisebruijn