aanrader

DeniseM 12 juni 2024
Ik las dit boek samen met de leesclub van Ilona!
4,5
Emma en Sam leren elkaar kennen bij een rouwgroep. Al snel komen ze dichter tot elkaar en uiteindelijk trouwen ze. Emma is dolgelukkig wanneer ze ook zwanger blijkt te zijn, het ideale plaatje. Tot ze op een dag Sam belt en een vrouw aan de lijn krijgt die aangeeft Sam’s vrouw te zijn. Sam blijkt een groot geheim met zich mee te dragen, maar hij is niet de enige. Ook Emma heeft een groot geheim dat ze niet van plan is te delen...

Soms heb je van die boeken waarbij je niet kan stoppen met lezen. De bigamist was zo een boek voor mij. Het boek lazen we hoofdzakelijk vanuit Emma’s perspectief en gedurende het boek worden we door verschillende tijden meegenomen. Hoewel het boek niet continu spannend was, bleef ik wel geboeid om te ontdekken hoe het verhaal in elkaar stak. Naarmate het einde van het boek naderde, volgde de plottwisten elkaar op. Als lezer bleek ik regelmatig op het verkeerde been te zijn gezet en ik was dan ook verrast over het einde. Ook na het uitlezen van het boek is het boek nog regelmatig door mijn hoofd geschoten. Dit is een boek dat met recht een psychologische thriller te noemen is.

Meer recensies van DeniseM