smaakt naar meer !

DeniseM 18 juni 2024

Lottie komt Max na 15 jaar weer tegen op een bruiloft die de bruiloft van het jaar belooft te worden. Ze heeft nog goede herinneringen aan de kus met Max die ze als de beste van haar leven beschouwd.
Peter, Ruby’s man, zou de bruiloft voltrekken maar dit loopt iets anders dan gepland doordat Peter door Ruby wordt geconfronteerd met zijn vreemdgaan. De bruiloft kan niet meer doorgaan, waar de bruid Freya stiekem best opgelucht over is. Een moment dat voor al deze mensen maakt dat het een dag wordt om nooit te vergeten...

Mijn eerste Jill Mansell boek! Heel eerlijk had ik tot een paar weken geleden niet eens geweten wie Jill Mansell zou zijn, als dit tijdens een potje party en co aan mij gevraagd zou worden. Maar inmiddels weet ik het, en zal ik het niet meer vergeten! Wat een heerlijke feelgood was dit! In het boek volgen we verschillende verhaallijnen die allemaal op een leuke, luchtige en humoristische manier zijn neergezet. Ik heb dan ook regelmatig hardop moeten lachen om bepaalde beschrijvingen of uitdrukkingen. Het boek heeft meer (hoofd)personages als dat ik van de meeste boeken gewend ben, waardoor ik in het begin nog een beetje zoekende was wie bij welk verhaal hoorde maar dit wende al snel. De verschillende verhaallijnen lopen regelmatig in elkaar over, wat het een erg leuk en lekker leesbaar geheel maakt. In het boek gebeurt veel, en hoewel je in hoofdlijnen al snel een vermoeden hebt hoe het boek zal aflopen, blijft het een alles behalve saai boek. ‘De zomer van je leven’ had ik al in de kast staan, en ik ga die er zeker snel bijpakken. Dit smaakt naar meer!

Meer recensies van DeniseM