Fantastisch gruwelijk luguber verhaal

Desirée 04 augustus 2024
Het verhaal
Politierechercheurs Robert Hunter en Carlos Garcia krijgen een hele schokkende zaak toegewezen. De terminale officier van justitie, Derek Nicholson, wordt op brute wijze vermoord in zijn bed. Daarna laat de moordenaar een bizarre aanwijzing achter. Dan wordt er nog een lichaam gevonden en dit lichaam vertoont gelijkenissen met de moord op Derek Nicholson. Robert ontdekt dat de moordenaar zichzelf ziet als een kunstenaar.

Wederom een fantastisch gruwelijk luguber verhaal, dat je vanaf het begin niet meer loslaat. Je wil als lezer niets liever dan de moordenaar ontmaskeren en stoppen.

Ik dacht dat de eerste 3 delen van deze serie al spannend en gruwelijk waren, maar deze is ook weer van een hoog niveau. Deze serie is zeker niet voor gevoelige lezers.

Door de korte hoofdstukken vlieg je door het verhaal heen en laat het verhaal je niet meer los.

De personages zijn weer mooi uitgewerkt en de hoofdpersonages van Robert en Carlos, leer je in dit deel weer iets beter kennen.

De oorspronkelijke titel is ‘The Death Sculptor’, deze titel komt aardig over een met de Nederlandse titel.

Meer recensies van Desirée