Stuk voor stuk goede verhalen

Desirée 21 september 2024
Deze e-bundel met 5 spannende verhalen is gratis te downloaden geweest tijdens de Thriller Weken 2024.

Jet van Vuuren - Wat ons bindt
Jan en Eef zijn 60 jaar samen, daarom komt een vrouw van een bekend tijdschrift hun interviewen. Dan blijkt dat ze een tragedie hebben meegemaakt.

Lex Noteboom - Gevangenschap
Bobby voelt zich ziek en wordt door zijn moeder verzorgd, maar hij gaat zich niet beter voelen.

Dominique Biebau - Lore
Lore woont in Molenvliet. Als ze zwanger is verliest ze de baby, maar ze weet niet wat er is gebeurd.

Floris Kleijne - De brigade van de 21e mei
De hulp van Zoray wordt ingeroepen door de politie als er aan aanslag op een politicus heeft plaatsgevonden.

Angelique Haak - De afscheidsbrief
Alice werkt in een notenkraam. Haar dochter Joy is overleden en ze ziet het leven niet meer zitten.

De bundel is uitgegeven door de boekhandel, Hebban en de bibliotheek. Het e-book was tijdens de Thriller Weken 2024 gratis te downloaden.

De verhalen zijn stuk voor stuk goed. De verhalen ‘Lore’ en ‘De afscheidsbrief’ hebben indruk op mij gemaakt. Het meest verrassend was het einde van ‘Gevangenschap’, die zie ik totaal niet aankomen.

Dit is zeker een bundel die mensen kan overtuigen om (meer) thrillers te gaan lezen. En het is een goede kennismaking met deze auteurs, als je deze nog niet kent.

Meer recensies van Desirée