Onder schot

Desirée Verbeet 29 december 2021
Netflix heeft een nieuw mega-filmproject aangekondigd, dat tevens de titel ‘Duurste Netflix-film ooit’ draagt. Het gaat om de spionage-thriller The Grey Man, waarin Ryan Gosling en Chris Evans de hoofdrollen zullen vertolken.
In dit eerste deel van de geplande spionage-thrillerserie ‘Onder schot’ maken we kennis met de hoofdpersoon Court Gentry met als bijnaam The Gray man. Een voormalig geheim agent bij de CIA die inmiddels als beste in zijn vak bekend staat. Hij gaat van opdracht naar opdracht en daarna verdwijnt zonder sporen achter te laten in het niets. Hij elimineert mensen, maar alleen de ‘kwaden’.
‘Onder Schot’ is een superspannende actiethriller die zich afspeelt in meerdere landen en waarbij de kogels je om de oren vliegen. The Gray Man moet zien te overleven als diverse moordcommando’s uit diverse landen op hem worden afgestuurd. Zou het hem lukken zijn opdrachtgever en gekidnapt gezin op tijd te bevrijden?

Meer recensies van Desirée Verbeet