Het boek voor het (her) ontdekken van je vrouwelijke kant.

EbE 10 juni 2024
Mijn aandacht voor dit boek werd getrokken omdat het om de vrouwelijke energie gaat en hoe je deze meer ontdekken en omarmen.
In de eerste pagina's moest ik er even inkomen en toch las ik het boek heel makkelijk. Juist doordat ik werd meegenomen in de geschiedenis en ik daarmee stap voor stap steeds een stapje dichterbij mijn onbeschaamde goddelijke vrouwelijkheid kwam.Nodigde het boek mij uit om verder te lezen en werd mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Ik vond het uitvoeren van de rituelen heel fijn omdat het boek zo niet alleen om leesbare kennis gaat. Je zet juist gelijk de kennis om in actie waardoor het boek veel meer een ervaring is.
Dit boek is zeer geschikt voor iedere vrouw, die merkt wat verder van zichzelf af te staan, of door belemmerende overtuigingen juist niet volledig doet wat ze het allerliefste wil .

Meer recensies van EbE