boek met verdieping

EbE 09 april 2023
“Je Geniale Genen” is een boek wat direct je nieuwsgierigheid doet wekken, doordat de omslag de link laat zien tussen wetenschap, lichaam en geest. Ondanks dat het een dik boek is met de nodige pagina’s leest het boek makkelijk en blijft het je pakken door de opzet van de hoofdstukken en kleinere sub onderdelen en visuele onderbouwing op een onderwerp.
De omslag naar de praktijk in het laatste deel van het boek is een uitnodiging om na dit boek verder te onderzoeken welke methode voor jou zou kunnen passen of wat je zou kunnen inzetten als verdieping op al aanwezige expertise.
Juist de combinatie van wetenschappelijke onderzoek en de connectie met het onderbewuste is voor mij de inspiratie geweest om dit boek te lezen.
Ik zou dit boek zeker aanraden aan mensen die meer willen weten over de steeds meer wetenschappelijke onderbouwing op methoden, inzichten en denkwijzen als het gaat om omgaan met gedachten, gedrag en gevoel. Het heeft mij diverse oh zit dat zo… momentjes opgeleverd.

Meer recensies van EbE