Weer een geweldig boek van Chris Carter!

Edwin Wassink 22 juli 2024
Chris Carter doet het gewoon weer, wat een geweldig verhaal is De beste vriend!

De setting is dit keer anders. Geen dynamiek tussen Hunter en Garcia, maar een psychologisch spel tussen Hunter en een schoolvriend van vroeger. Die vriend, Lucien Folter is bij toeval opgepakt met een nogal lugubere vondst in zijn achterbak. De enige met wie hij vervolgens wil praten is met Hunter. Geen “Hello Clarice”, maar “Hello Robert”.

De schrijfstijl is herkenbaar. Korte hoofdstukken die eindigen met een cliffhanger. Je vliegt door het boek heen. Spanning is er volop, maar op een andere manier dan zijn vorige boeken. Dit is wat gelaagder. Waarom doen moordenaars wat ze doen? Wat zijn hun gedachten, welke trigger ontvlamt hun gruwelijkheden? Kan iedereen moorden plegen?

Het kat en muis spel is bijzonder boeiend om te volgen. Ook leren we meer over het verleden van Hunter. Een interessante toevoeging!

Dit boek is er weer zo'n eentje die je gelezen moet hebben! Vijf sterren (⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️)!

Meer recensies van Edwin Wassink