Aardig verhaal

EdwinK 09 juni 2024
Het tweede deel in de serie van 5. Helaas zijn de volgende delen nooit vertaald naar het Nederlands, en zullen we nimmer te weten komen hoe het afloopt met de zoektocht naar de ouders van de hoofdpersonen. Jammer, want tot op heden was het een redelijk verhaal, voor in de zomermaanden of een verloren moment.

Op het eiland Ji worden de reisgenoten opgewacht door de Godin Zuïa en haar trouwe volgeling Jerzabel. Zij willen samenwerken met de kinderen, maar verraad ligt op de loer. De jongeren weten uiteindelijk te vluchten van het eiland, maar zijn nog lang niet veilig.

Niet alleen moeten ze vechten tegen de demon Duyster, maar ook tegen hun eigen innerlijke demonen. Zowel Nolan als Niss en Cael hebben allemaal hun eigen geheimen. Toch is er amper tijd om hier over te denken, want hun vijanden zijn sterk en werken samen.

Meer recensies van EdwinK