Confess

ElizeS 15 mei 2024
"Confess" is een boek van Colleen Hoover dat het verhaal vertelt van Auburn Reed, een vrouw met een lastig verleden en geheimen die ze meedraagt. Wanneer ze de kunstenaar Owen Mason ontmoet, heeft dat veel impact. In "Confess" ontmoeten Auburn en Owen elkaar in een kunstgalerij. Owen verzamelt geheimen via 'confessions' op zijn kunst. Ze worden vrienden en uiteindelijk een koppel.
Terwijl ze elkaar beter leren kennen, delen ze hun geheimen en komen ze achter elkaars rare verleden. De 'confessions' zijn belangrijk in hun relatie en helpen hen om elkaar beter te begrijpen. Het verhaal draait om liefde, verlies, kunst en geheimen. Met leuke personages en een plot twist is "Confess" een goede roman die mij wist te boeien.

Colleen Hoover vind ik een erg fijne schrijfster die op een erg mooie manier schrijft. Al haar boeken vind ik erg goed maar ze gebruikt bij elk boek wel het zelfde 'trucje'. Daarmee bedoel ik dat de verhaal lijnen op een gegeven moment wel te voorspellen zijn.

Ik raad het boek zeker aan om te lezen, het is een erg mooi verhaal die leuk van twee perspectieven is geschreven.