Boeiende maffia Romance

EllenBdE 12 juli 2024
Dit is een nieuwe auteur voor mij en ik verwachtte min of meer dezelfde oude cliché maffia-romantiek met een gearrangeerd huwelijk, maar dit is niet de maffia hard trope van een gearrangeerd huwelijk die je zoveel keer hebt gelezen. Deze auteur heeft in dit boek een uniek en meeslepend verhaal op tafel gebracht.

Carina en Alma zijn een eeneiige tweeling. Wanneer Luca een vrouw nodig heeft, kiest hij ervoor om te trouwen met de stille en gereserveerde tweelingzus die een gehoorzame en controleerbare vrouw zou zijn nl Alma. Alma is helemaal in de wolken maar op DE dag is het toch Carina die gesluierd naar het altaar stapt. Ze past zich zo goed en zo kwaad aan het karakter van haar zus aan maar al tijdens de huwelijkskus gaat het al mis.

Luca lijkt het spel niet door te hebben, of toch wel? En zal hij Carina haar gedrag dulden of haar opsluiten zoals beloofd?

Carina is nochtans probleemoplosser, degene die er thuis voor zorgde dat rekeningen werden betaald, die afhandelde met de louche types van haar vader… Dus eigenlijk de ideale vrouw voor Luca, maar ziet Luca dat ook zo. Want Luca is machtig en wil dat zo houden, een nieuwsgierige bemoeial kan hij best missen. Toch?

Er is zoveel meer in dit boek. Het had me echt aan elke pagina gekluisterd. Ik kijk uit naar het volgende boek dat de jacht op de schurk voortzet. Een must om te lezen. Ik raad het ten zeerste aan.

Meer recensies van EllenBdE