Hot Daddy alarm

EllenBdE 02 juli 2024
Harteloos is het tweede boek in de Chestnut Springs-serie, en ja, het stelde niet
teleur. Deze small town, age gap, alleenstaande vader/oppas, grumpy en miss
sunshine en ook een ontzettend guitig kind was een schot in de roos. Dit verhaal
zorgde ervoor dat ik de hele tijd moest lachen en met mijn voeten schopte van
opwinding.

Cade is op zoek naar een oppas voor zijn zoontje Luke. Hij heeft alle sollicitanten
afgewezen omdat hij ze niet mocht, en is nu wanhopig. Wanneer Summer haar
vriendin Willa voorstelt gaat hij uit pure wanhoop akkoord. Al snel wordt het hem
duidelijk dat het niet echt de beste keuze was. Want Luke en Willa zijn een top
team en dag na dag laat ook Willa zijn leven wat zonniger schijnen. Maar Cade is
getraumatiseerd door zijn ex-vrouw en vind Willa ook veel te jong. Want de zomer
duurt maar 2 maand en hij kan een gebroken hart geen tweede keer aan.

Cade Eaton verdomme, deze man is een chagrijnige, beschermende, gebroken
man maar met een liefde voor zijn zoon die niet te beschrijven is. De man die
altijd verantwoordelijk en serieus is, blijkt eigenlijk een wilde cowboy te zijn met
een vieze vuile mond en praatjes en ideetjes waar je als lezer zelfs van gaat blozen.
Zelfs de vrije en zelfverzekerde Willa stond vaak met haar mond vol … iets

Je voelt de magie tussen Cade en Willa gewoon zinderen en groeien, maar waar
Willa heel duidelijk is en Cade tot 2x toe probeert te versieren blijft Cade koel en
brak hij zelf mijn hart bij zijn 2 de afwijzing.
Ik kon dit boek gewoon niet wegleggen. Het zorgde ervoor dat ik meer wilde bij elke bladzijde die ik omsloeg. Ik heb hier ook zoveel meer van genoten van Summer en Rhett hun verhaal.

Ik ben blij dat de familie nog een paar mannen in overschot heeft en hoop dat ze even
goed zijn als deze.

Meer recensies van EllenBdE