Dreamboy Oliver King

EllenBdE 16 juli 2024
Eindelijk hij is er. Het verhaal van de meest beheerde vrijgezel uit de Duinweg en omstreken Oliver King.

God wat heb ik hier naar uitgekeken, en hoewel het om korte verhalen gaat en dit dus maar een klein stukje laat zien ben ik zo blij als een kind in een speelgoedwinkel. Waar ik me in de vorige boeken wat stoorde aan het taalgebruik van de familie moeten we daar bij Oli niet over vrezen. Hij is de meest gesofisticeerde telg uit de hele familie. Ja wanneer Josh en Ben zich even komen moeien dan gaat het er weer even lekker gebekt aan toe maar het is welgekomen dan.

We weten allemaal dat Oliver zijn hart is gebroken na de langdurige relatie en verloving met Eva, in dit boek krijgen we een kleine inkijk hoe Oliver dat allemaal ervaarde en hoe hij probeert zijn leven weer op de rit te krijgen (en dat gaat niet van een leien dakje)

Hij gaat zijn zin wat zoeken op Tinder en komt uit bij Esmeralda. Een mooie knappe meid maar haar voorkomen is ietwat ongepast voor de King normen.

Zal hij die normen laten voor wat het is of bedankt hij Esmeralda toch voor de moeite?
We zullen nog even moeten afwachten.
Al hoop ik dat dat niet meer zo lang is want ik was al hongerig naar Oliver en laat ons zeggen dat ik nu echt wel uitgehongerd ben.

Meer recensies van EllenBdE