Gezellig!

Els Van Haute 10 oktober 2024
Bijna Kerst. Door: Little Dutch.

Mijn eerste kerstboom dit jaar; en wat voor één! Een Little Dutch kerstboomboek. Dit stevig kartonboek is niet enkel mooi om te zien, opengevouwen is het is ook nog eens supermooie kerstdecoratie die je midden op je tafel kan zetten. Geweldig!

Alles van Little Dutch is mooi maar hun boeken doen mij als leesbeest extra watertanden. Deze 45-jarige verandert in een klein kind als ze dit moois in de winkel ziet.

Naast tafelversiering is het ook gewoon een leuk (voorlees)-boekje. Van het kopen van de kerstboom over het versieren tot het samen gezellig eten en pakjes uitpakken toe: alle gezellige kersttradities komen voorbij. De tekeningen doen je wensen dat we al 2 maanden verder waren.

Hebbeding!

Meer recensies van Els Van Haute