Boeiend!

Els Van Haute 26 augustus 2024
De tekens op je pad. Door: Petra van Dreumel.

Een roodborstje in de tuin, een aalscholver als ik op de fiets zit, in vlinder op mijn arm,… Tekens van het universum, daar geloof ik in. Jij ook? Niet op een zweverige manier, wel als een tipje van de sluier, een geruststellend gevoel, iemand hierboven die aan me denkt.

Dus toen ik het boek De tekens op je pad zag wou ik het hebben. En o wat ben ik er blij mee: zo boeiend, zo mooi. Van Dreumel schreef niet enkel het boek, ze illustreerde het ook. Haar tekeningen zijn lief, mooi, schattig en aaibaar. Sommige wil ik uitscheuren en aan mijn muur hangen.

In dit boek leer je niet enkel de universele betekenis van tekens maar ook de fysieke, functionele, psychologische én persoonlijke (misschien wel de allerbelangrijkste). Door een teken op die 5 manieren te bekijken biedt het je nog meer inzichten en kan je ook dingen ontcijferen die je niet in deze gids terugvindt. Hoewel ik je kan verzekeren dat hier heel veel instaat; dus ja ook: aalscholvers, een snoek, de vlinderstruik of copulerende dieren. Voor elk wat wils dus.

De tekens op je pad bewaar je best binnen handbereik want dit is een gids die je nog veel gaat raadplegen. Fan!

Meer recensies van Els Van Haute