Eng!

Els Van Haute 15 mei 2024
Kroongetuige. Door: Patricia Cornwell.

Een Cornwell lezen is weten wat je krijgt. Dat geeft wat rust als tegenwicht voor de spanning ;) Sterke vrouwen (Kay en Lucy natuurlijk maar deze keer ook Tron en Annie), droom-mannen Benton en Marino, een tegenwerkende secretaresse, een paar mysterieuze moorden, lekker eten en veel drinken,…

Toch blijft het verrassend; vorige keer deed ik in mijn broek voor exoskeletten deze keer voor microgolven (meer verklap ik niet). Dat maakt de boeken van Patricia Cornwell extra goed voor mij: ze slaagt er telkens in om met iets nieuws te komen waar ik nog nooit van gehoord heb maar vanaf dan wel bang voor ben :)

Kroongetuige leest vlot, haalt je even met je hoofd uit het hier en nu en kost maar 10 euro. 10! Dat is goedkoper dan naar de cinema gaan. Over film gesproken: er komt een tv-serie aan over Kay Scarpetta, met Nicole Kidman en Jamie Lee Curtis: woehoe! Maar eerst lekker lezen.

Meer recensies van Els Van Haute