Wat een feest!

Els Van Haute 23 september 2024
Bruce Springsteen @75. Door: Gillian G. Gaar.

Wow. Wat een geschenk. Aan ons, de fans, maar ook aan Bruce Springsteen zelf. The Boss die 75 jaar wordt dit jaar.

Bruce Springsteen @75 is geen boek, het is een bijbel. Een luxueus hardcover boek in een prachtige bewaarcassette. Een heus hebbeding voor de fans en voor de prijs moet je het niet laten.

In 75 (wat had je verwacht) hoofdstukjes krijgen we een overzicht van het leven van Springsteen; privé en als artiest. Naast geweldige verhalen en boeiende weetjes bevat dit boek ook een karrenvracht aan prachtige foto’s. Foto’s van Bruce, de band, één van de huizen waar hij opgroeide, het plakboek dat zijn moeder over hem bijhield, backstagefoto’s en zo veel meer.

Je leest over zijn kindertijd, de ontmoeting met Patti, zijn steun aan Obama, hun samenwerking voor een podcast, zijn politiek engagement, zijn vriendschappen en inspiratiebronnen,…

Dit is een plakboek van hoog niveau, een musthave voor elke fan!

Meer recensies van Els Van Haute