Leuk boek om te lezen!

Els0606 22 oktober 2024
Voor boekentoer olv Attie Dotinga las ik "Karma hou je niet tegen" van de auteur Fran Genis

SYNOPSIS:
'Karma hou je niet tegen,' zei zijn moeder altijd. Soldaat Andrew gaat dan ook gebukt onder schuldgevoel na een kolossale fout met dodelijke afloop, gevolgd door een doofpot. Hardnekkige journaliste Lindsay is dit echter op het spoor. Nadat Andrew deserteert, biedt ze hem één kans om met zichzelf in het reine te komen. Andrews maat Ben keert terug naar New Orleans en probeert zijn slechte karma ook in te lossen. Hij helpt zijn nichtje Chloe door een zenuwslopende muziekauditie, waarna hij halsoverkop op het vliegtuig stapt naar een oude vlam. Alles leidt naar een onverwachte wending tijdens Mardi Gras in New Orleans, wanneer Andrews geheim eindelijk naar buiten komt.

Het is een dun boek. Het leest heel vlot.
Ik moest wel even wennen aan het feit dat het vanuit verschillende personages geschreven werd. Maar eens verder in de verhaallijn las het vlot en het einde is ook heel leuk gevonden!
Een aanrader!

Meer recensies van Els0606