Een boek dat je raakt!

ElsbethGM 28 oktober 2020
Wanneer je in een boekwinkel werkt en 1 van je vaste klanten heeft een boek geschreven, dan moet je die natuurlijk lezen. Dus dat heb ik gedaan.
En dat was zeker de moeite waard! Jess' openhartige verhaal over haar leven heeft me geraakt. Soms heftig, soms vol liefde. Bij sommige stukken had ik de tranen in mijn ogen.
Jess komt op mij over als een mooie, sterke, opgewekte vrouw, vol zelfvertrouwen. Maar ik heb er nooit bij stil gestaan wat daar aan vooraf gegaan is. Een jarenlang proces van vallen en opstaan. Ik heb nog meer respect voor haar gekregen dan ik al had...

Jess, bedankt dat je dit wilde delen!

Meer recensies van ElsbethGM