Indringende roman

Elsemarijn 10 juli 2023
Wat een indringende roman is Station Malma. Het eerste boek dat ik van Alex Schulman las, kwam binnen als een mokerslag. Nog steeds is het een boek dat ik graag aanraad aan mensen. Ik stond dan ook te popelen om Station Malma te lezen.

Station Malma gaat over Harriet en wat er in haar jeugd is gebeurd en dat impact heeft gehad op de rest van haar leven. Het verhaal switcht telkens tussen verschillende verhalenlijnen, waardoor je al lezende een beeld gaat vormen van Harriet.

Het boek heeft me niet dusdanig omver geblazen zoals De overlevende dat heeft gedaan, maar is nog steeds een dikke aanrader en vijf sterren waard.

Meer recensies van Elsemarijn