Drama met een hoofdletter D!

Elviraroelofs 24 juni 2024
Moet even bijkomen van al deze drama (oeps)

Allereerst, dankjewel Xander Uitgevers voor het opsturen van dit boek.

Boek ziet er prachtig uit! Je wordt onmiddellijk aangetrokken door het uiterlijk. En gaande het verhaal snap je ook waarop de cover gebaseerd is.

Het verhaal zelf. Ja, ik denk dat ik meer fan ben van wat minder drama hihi.

Je volgt Magnolia (erg leuke naar trouwens) en BJ. Die een ingewikkelde en zeer complexe relatie met elkaar hebben. Eigenlijk horen ze bij elkaar maar ze doen er alles aan om elkaar vooral dwars te zitten en te kwetsen. Of dit dan nog goed komt?

Hou jij van veel drama, Londen, bad boys, complexe relaties, fake dating en wraakacties. Dan raad ik je zeker dit boek aan!

Deze serie bestaat uit vier boeken. Dus voor alle Nederlands talige lezers hoop ik dat ze ook de andere drie delen snel zullen vertalen!

Veel leesplezier

Meer recensies van Elviraroelofs