Spannend tot de laatste blz.

Emre 24 januari 2023
Het boek in 1 ruk uitgelezen! Het verhaal pakte me meteen vanaf de eerste bladzijde, ik werd er meteen ingezogen. Als hulpverlener herkende ik mij op veel punten wel met Cleo, de hoofdpersonage maar bij veel punten ook absoluut niet, erg leuk om zo door een verhaal te gaan. Schrijfstijl van Inge is heel fijn, leest zo goed. Ik heb zelf den lange tijd in Den Haag gewoond en het is super leuk om je zo te wanen in Den Haag, de plekken waar ik ook wel eens kwam in het verhaal terug te lezen. En als je niet uit Den Haag komt dan wordt er in ieder geval een mooi beeld van Den Haag geschept met al zijn leuke en mooie plekken!

Ik ben erg benieuwd naar de volgende boeken van Inge, als ze zo spannend zijn als deze worden dat ook vast en zeker zeer goede boeken!

Meer recensies van Emre