Een heerlijke novelle

Enita 15 oktober 2024
De novelle "Date Set Match" van Mary K. Franklin (pseudoniem van Marieke Frankema) las ik voor de blogtour.

Maud doet mee aan het datingprogramma “Date me Rich”, in de hoop daar haar ware liefde te vinden. In het programma zitten tien koppels die gematcht zijn door een algoritme. De deelnemers moeten echter zelf uitzoeken wie hun perfecte match is.

Maud heeft al een aantal dates gehad, maar tot nu toe voelt ze niet dat haar match ertussen zit. Dan wordt ze gekoppeld aan Julius, iemand die totaal anders is dan zij. Maar waarom voelt het dan zo goed, terwijl hij niets van haar lijkt te willen weten?
Met "Date Set Match" heeft Mary K. Franklin een heerlijke novelle geschreven die me van begin tot eind aan mijn e-reader gekluisterd hield. De onzekerheden van zowel Maud als Julius worden op een mooie manier belicht, wat een mooie diepgang en kleur aan het verhaal geeft. Als je op zoek bent naar een heerlijk kort verhaal, dan is dit zeker een aanrader.

Meer recensies van Enita