Een debuut om trots op te zijn

Enita 25 juli 2024
Ik heb genoten van de heerlijke debuutnovelle van Shirley Gal, "Daten met een deadline". Het verhaal volgt Fien, die relaties afzweert en geniet van het flirten en sjansen. Maar dan ontmoet ze onverwachts Jurre, die meer van haar wil, en Fien besluit op de vlucht te slaan.

Shirley heeft een verrukkelijke novelle geschreven die lekker wegleest. Wat deze novelle zo mooi maakt, is hoe ze humor combineert met de nodige diepgang. Ze schuwt er niet voor om mij als lezer mee te nemen in de gevoelswereld van Fien, waardoor duidelijk wordt waarom ze zo tegen relaties aankijkt. Dit debuut is iets om trots op te zijn, en ik ben daarom erg benieuwd naar meer van haar werk.

Meer recensies van Enita