Erika Foster weer op dreef

Enita 16 juli 2024
Wat een heerlijke thriller heeft Robert Bryndza weer geschreven met Erika Foster in de hoofdrol, dit keer in *Dodelijke Wraak*. Het eerste slachtoffer is een bekende politicus die op een mysterieuze manier wordt aangetroffen. Hoewel Erika vermoedt dat het om moord gaat, doet de leiding van de Metropolitan Police het af als een natuurlijke dood. Dit stuit uiteraard op veel weerstand bij Erika.

De volgende zaak betreft de dood van een stervoetballer. Hierbij ontdekt Erika veel overeenkomsten met de dood van de politicus en een recente zaak: de dood van een casting director. Het is nu aan Erika en haar team om zich vast te bijten in deze zaken, de overeenkomsten bloot te leggen en de sporen te volgen. De dader moet immers worden opgepakt, maar deze maakt het hun niet gemakkelijk.

Met *Dodelijke Wraak* heeft Robert Bryndza weer een spannende thriller geschreven met een van mijn favoriete boekpersonages. Het verhaal grijpt je vanaf het begin en blijft spannend tot het einde. Dit is een boek dat je moeilijk kunt wegleggen, want het leest heerlijk weg en daarmee weer een echte must-read van Robert Bryndza.

Meer recensies van Enita