Heerlijk voor tijdens herfstbuien

Enita 29 september 2024
Vandaag verschijnt ‘Dromen op Sicilië’ van Marcella Kleine, en ik had het geluk om deze leuke novelle al eerder te mogen lezen.

Na een onverwachte ontmoeting op het vliegveld in Parijs, die uitmondt in een online liefde, besluit Milou naar Sicilië te vliegen om Matteo te verrassen. Hoewel Matteo blij is haar te zien, blijkt het lastig om veel tijd samen door te brengen. En Milou wordt ondergebracht in verschillende hotels. In de buurt van een van deze hotels komt ze echt in contact met Dario, met wie ze direct een klik voelt. De grote vraag waar Milou mee worstelt: wie is Matteo werkelijk? En welke rol speelt Dario in dit alles……
Marcella heeft met ‘Dromen op Sicilië’ een heerlijke novelle geschreven. Het onderhuidse gevoel van onzekerheid en twijfel bij Milou komt goed naar voren en zorgt voor een vleugje mysterie in het verhaal. Een perfect tussendoortje om te lezen tijdens de herfstbuien. Je zult er geen spijt van krijgen!

@verhalenfabriek, bedankt voor het recensie-exemplaar!

Meer recensies van Enita