Liefde voor Camilla

Enita 21 juli 2024
Stel je een knappe jongeman voor, Theo, die wars is van de publiciteit die zijn bekendheid en rijkdom met zich meebrengen. Voeg daarbij een eigenzinnige en verwende teckel, Camilla, die na het overlijden van haar baasje – Theo's oma – als het ware wees wordt. En dan Isla, een social media consultant die na een grote blunder door de branche wordt genegeerd en zonder baan zit.

Hun paden kruisen elkaar in "Een Teckel in Prada," een heerlijk luchtig boek van Stefanie London. Theo erft de zorg voor Camilla, maar de uitdaging is groot: Camilla rouwt om het verlies van haar baasje en jaagt met haar diva-gedrag menig hondenoppasser weg. Wanneer Isla, die op pad is met haar zusje Dani, Theo en Camilla ontmoet, vraagt Theo haar om Camilla's nieuwe oppas te worden. Isla stemt toe, bereid om elke baan aan te nemen die op haar pad komt.

Deze beslissing brengt Theo, bekend als de kluizenaar van Fifth Avenue, ook in haar leven. Terwijl ze elkaar beter leren kennen, rijzen de vragen: willen ze toegeven aan de gevoelens die beginnen op te borrelen?

Ik las het boek met een grote glimlach en heb enorm genoten van Camilla en haar streken. Heb je ook een zwak voor honden en hou je van een ontluikende romance? Lees dan "Een Teckel in Prada." Zodra je begint, is het moeilijk om het boek weg te leggen.

Meer recensies van Enita