Zeker Good Material

Enita 30 augustus 2024
Laten we beginnen met de cover van het boek *Good Material* van Dolly Alderton. Deze cover zal zeker je aandacht trekken. En als je het boek eenmaal leest, zul je er absoluut geen spijt van krijgen.

Het verhaal draait om Andy. Zijn vriendin Jen, inmiddels zijn ex, heeft hun relatie verbroken, en Andy begrijpt maar niet waarom. Hij worstelt enorm met de breuk en ervaart intens hartzeer. Alsof dat nog niet genoeg is, moet hij ook op zoek naar een nieuwe woonplek, want je kunt niet eeuwig bij je beste vrienden blijven logeren, zeker niet als zij ook Jen's vrienden zijn. Zal het Andy lukken om zijn hartzeer achter zich te laten?

Wat ik prachtig vind aan dit verhaal, is dat het geschreven is vanuit Andy's perspectief. Ik werd helemaal meegenomen in zijn emoties en zijn zoektocht naar de betekenis van zijn leven na de breuk. Het boek sluit af met Jen's kant van het verhaal, waarin ze uitlegt waarom ze besloot de relatie te beëindigen. Dit maakt het verhaal rond en compleet.

Dolly Alderton heeft met " Good Material" een heerlijk boek geschreven dat leest als een trein. De personages zijn levendig en realistisch, elk met hun eigen emoties en worstelingen. Een echte aanrader, waar je geen spijt van zult krijgen.

Meer recensies van Enita