Om in de Bridgerton-sfeer te blijven

Enita 25 juni 2024
Om in de Bridgerton-sfeer te blijven, begon ik aan de novelle "Perfect & Imperfect" van Linda Babel.

Het verhaal draait om Madeline Williams en Maxwell Livingstone. Madeline wordt dit seizoen geïntroduceerd aan de Londense 'ton'. Met haar schoonheid maakt ze indruk op de vele mannen in Londen. Een van hen is de knappe Duitse prins van Württemberg, tot grote vreugde van haar tante Ethel.

Ook Lord Maxwell Livingstone is onder de indruk van Madeline, maar hij is arm, een hondenfokker, en niet bepaald een moeders mooiste. Hij bedenkt een plan om de prins te dwarsbomen. Alleen, is dit het risico wel waard?

Linda Babel heeft met "Perfect & Imperfect" een heerlijk verhaal geschreven, perfect om nog even in de Bridgerton-flow te blijven. Dank aan De Verhalenfabriek voor dit recensie-exemplaar.

Meer recensies van Enita