Een heerlijke novelle

Enita 15 augustus 2024
In “Plus 1” komen we terecht in het leven van influenceer Fleur Winter. Na een feestje gaat ze eerder naar huis om haar vriend te verrassen. Alleen wacht haar zelf een grote verrassing. Ze betrapt Luke betrapt met haar beste vriendin Hannah. Als dat nog net genoeg is, geeft Hannah haar digitaal ook nog een trap na.

Het enige wat Fleur wil is, wegwezen en zo is onverwacht op weg naar haar oma in Zeerots. Die heeft ze alleen ook jaren niet meer gezien. Kan ze haar leven weer op de rails krijgen in dit kleine dorp?
Sabine Zwaan heeft met “Plus 1” een heerlijke novelle geschreven, die lekker wegleest. Fleur belandt in Zeerots in de nodige hilarische situaties. Die beschrijft Sabine echt beeldend, dat je niet anders kan dan het met een glimlach lezen.

Ook aan de nodige spanning ontbreekt het niet. Bepaalde personen uit het dorp doen zich anders voor, dan dat ze zijn. De beschrijving hiervan vult het verhaal goed aan. Al met al heb je zin aan een kort verhaal dat zorgt voor een lach en wat spanning, sla dan “Plus 1” zeker niet over!

Meer recensies van Enita