Hartverwarmend

Enita 27 augustus 2024
Met veel plezier las ik "Slot erop" van Lisanne Stam. In dit boek volgen we Giel en Francien.

Giel is recent teruggekeerd naar Nederland om voor zijn dochtertje Viënna te zorgen. Hoewel hij een stoere uitstraling heeft, toont hij in zijn nieuwe rol als vader juist zijn kwetsbare kant. Francien zit vast in een moeizame relatie en daarnaast verloopt ook de relatie met haar moeder stroef.

Dit maakt dat Guus en Francien in het verhaal op zoek zijn naar hun eigen geluk. Lisanne brengt hen zo tot leven dat je echt meeleeft met hun zoektocht. De levendige en wijze Viënna voegt daarbij de nodige sprankeling toe aan het verhaal.

Lisanne combineert zwaardere thema’s met een flinke dosis humor, waardoor je de emoties van Giel en Francien en zoektocht nog beter begrijpt. Het verhaal leest gemakkelijk weg, mede dankzij de fijne schrijfstijl en de korte hoofdstukken.

Met "Slot erop" Lisanne een hartverwarmend verhaal over liefde, vriendschap en persoonlijke groei geschreven.. Het bracht me zowel een lach als een traan. Het is een absolute must-read voor iedereen die houdt van echte karakters met hun eigen verhaal.

Meer recensies van Enita